5 Ekim 2012 Cuma

Guess What?

Merhaba canlarım,

Bunu okuyorsanız büyük ihtimalle bu yazıyı gereksiz bulacaksınız. Çünkü; blogumu sadece yakın arkadaşlarımın okuduğunu düşünüyorum. Öyle yazıyorum. O yüzden asıl buradan çıkarımı yapması gereken kişiler bunu göremeyecek.

Ama yine de bunu açıklamak ihtiyacı hissettim. Daha çok hissettirildim. Ama hissettim deyip geçelim.

Farkındaysak çok çok azıcık atarlıyım. Üzgünüm, genelde sevgi pıtırcığıyımdır. O halimi severim.

Konuya gelirsek, konu insanların merak ettikleri veya bilmedikleri bir şeyi sormaları yerine kendileri hayal güçlerini kullanıp boşlukları doldurması, hiç bir fikri olmadığı halde bir tahmin çabası.

Tahminler bu sefer dövmem hakkında geliyor arkadaşlar. Gerçekten çok üzüldüm duyduklarıma.

-Büşra kendini çok seviyor. O yüzden koluna B.güner yazdırmış ve hatta bununla kalmayıp yanına bir yıldız koydurmuş. Ben bir starım mesajı veriyor.

Evet arkadaşlar öyle yapıyorum. Bilmiyor muydunuz? Günaydın o zaman!

Kendimi sevmiyorum diyemem hayır ama egoist ve narsist değilim hayır. Herkes gibi kendimi elbette seviyorum ancak kendimi damgalatma ihtiyacı duymuyorum hayır.

İlk ve son kez böyle gereksiz bir açıklamada bulanacağım ve bitecek.

B bir ismin baş harfi anlaşıldığı üzere. Ve hayır bu Büşra değil Berk. Kimdir bu Berk? Ben de kişisel olarak tanımıyorum kendisini ancak Berk benim ağabeyim. Annem 1 Ocak 1993'te doğum yaptı. Doğan çocuk Berk'ti ancak maalesef Berk çok uzun süre yaşayamadı ve vefat etti. Ben hiç tanımama rağmen öğrendiğim günden beri hep ay farkıyla benden büyük olacak bir erkek kardeşim olsa nasıl olur tasarlaması yaptım kafamda. Berk yaşasaydı ne güzel olurdu dedim vb. şeyler. Kendisi benim için önemli bir figur, ismi önemli bir isim. Bu B o Berk yani.

Güner, soyadım. Çok bir açıklamaya gerek yok sanırım. Bana en çok yakışan soyadı olacağını düşünüyorum. Evlenirsem şayet eşimin soyadını almak isterim ancak güner ayrı güner özel.

Yıldız ise 5 köşeli bir yıldız fark edene etmeyene. 5 köşeli yıldız 5 kişilik aile sembolü benim için. Güner ailesi benim ailem. Dünyadaki en değerli varlığım, sırtımı dayayabileceğim tek kapı.

İşte böyle gençler uzun lafın kısası ben bir yıldızım, evet.

BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle canıms...