17 Haziran 2012 Pazar

Safe and Sound! Part 1

Oyle bir haftasonu gecirmisim ki, ben su anda hayatta olduguma sasiriyorum canlar.

Cuma gunu aksamustu Jamestown'dan yola cikip teeeee Pisgah Forest denilen yere geldik kamp yapmak icin. Asheville'den bir kac saat surmekle beraber telefon sirketlerinin unuttugu biryerdi burasi. Zira telefonum kamp ve kampin 1 saat cevresinde telefon kat'i suretle cekmedi. Cok zor anlar yasadim anlayacaginiz.

Oncelikle ne yaptik, yolda durduk Panera Bread'den bagel kaptik. Haliyle sabah kampin ortasinda kalkip kahvalti yapmak icin bir saat yol gitmek yerine kahvaltiyi kampa getirelim dedik. Cunku yanimizda bir kahve makinesi ve bol miktarda sicak cikolata karisimi vardi.
Neyse, Bagel dedigimiz sey pogaca simit arasinda bir yerde kalan, aslinda ikisinden de farkli cok degisik bir sey. Hala simitin yerini tutar mi karar veremedim ama ozleyecegimiz tatlardan birisi kendisi. Ozellikle cikolata parcacikli olan diyet oldurur, oyle boyle degil yani.

Neyse, daha sonra Boxcar diye bir restaurant'da aksam yemegi yedik ki, yemekten daha cok restoranin dekorasyonu beni etkiledi. Tamamen tren yolu temasina sahip restoran cok eglenceliydi. Her neyse, yine kendimizi yollara vurduk.

Camp Cascade denilen kampa vardigimizda saatasagi yukari 10.30du ve biz o karanlikta 3 tane cadiri kurmayi basardik. Ne zaman topuklulari cikartip kamp isine el attim bilmiyorum ama bayagi yetenekliyim. Benden soylemesi. Kac senelik Istanbul ormanlarindan 2-3 piknikte dogal ortam bilgilerim gelismis olmali.

Herneyse, saat 11 gibi bitirdik 12'ye kadar uyumustuk. Hayir arabada oturup yol gitmekten adam yorulur mu hic demeyin, cok yoruluyo gercekten.

Sabah kac artik bilmiyorum Katie-burdaki aileden 12 yasinda olan kiz kardesim- beni uyandirdi. Hadi kalk diye, dedim deli midir nedir. Kendisi kalkti gitti nereye gittiyse ama bende 1 saat sonra dayanamadim kalktim. Kampimizin adi kenarina kuruldugu mini mini bir golden geliyormus, dedik bir yuruyelim acilalim sabah sabah. Bu sabah yurusuyu sirasinda ogrendim ki saat 7'ymis!! Ben yazin 7'de kalktim ya, cidden bu Amerika beni cok degistirdi.
Gol suyu baya sicakti. Yuzuluyormus falan da ama benim gozumu acmadi. Akdeniz kizina cok kucuk geldi tabi.

Geri donduk, kahvalti, dus derken yine yollara dustuk. Hedef neresi? TENNESSEE!!!!



 Neler yaptik? Pigeon Forge denilen yere gittik ki cok efsane turist kasabasi anlatilamaz yasanir.

Ilk once soyle bir arabayla gectik sehirden. Kendi Hollywood balmumu heykel muzesinden, cok efsane havali ve karmakarisik olan mini golf sahalarindan mini lunaparklarina cok goz doldurucu bir kasaba.
Donen aynalardan olusan bir kaleleri bile vardi.
Ben o kadar diyorum!

Saat ogle olunca malum karnimiz acikti ve bir meksika restorani bulduk. Malum ailecek meksika-amerika mutfagi karisimi birsey olan yemek turunu pek bir seviyoruz. Yemeklerimiz cok cok cok lezzetli olmasi yanisira ustunda meksika bayragiyla geldi. Icerisinin dekorasyonu restoranin disina tas cikartmaktaydi. Oyle boyle degil ve tabii kii bir iki cumlesini bile anlayabildigim ispanyolca sarkilar bu yilki ispanyolca ogrenme cabalarimin bosuna gitmedigini seetti. :)



Biraz gezi, orayi ziyaret burayi ziyaretten sonra arabaya atladik, Pigeon Forge'dan bir o kadar turistik olan Gatlinburg'e gectik. Hard Rock Cafe'ye sahip olan bu kasaba, ayni zamanda Hard Rock Cafesi'nin isimden baska bir ozelligi olmayan, bayagi kotu servisi olan bir yer olduguyla da bilindiginden pek bir ilgimizi cekemedi. Cherokee yerlesmesine yol aldik bizde. Burasi eski tarihi bir kizilderili yerleskesi. Haliyle bugun turlar falan duzenliyorlar.
Benim en cok begendigim yonu yollarda sol tarafimizdaki arkadas gibi giyinmis takilan, dans eden, sosyallesen bireylerdi herhalde. Kucuk alisilagelmis turistik dukkanlarda cok gezilesiydi tabii ki. Bizde gezdik.


Yazinin bu kismina gelip hala dayanabildiyseniz sizi tebrik ediyorum gencler! Artik dayanamayanlar icin bunu part 1 yapip burada bitirip baska bir yaziyla devam edecegim. Herkes mutlu olsun ama degil mi :)

Optum canlarim.
Eee birde gelecek yazi gidip yuzudugum ve aslinda icine girdigim selalerle alakali hani ben diyeyim dedim.

BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle canıms...