17 Haziran 2012 Pazar

Safe and Sound! Part 2


Evet, simdi daha eglenceli olan kisim!

Aslinda bu kamp isinin asil noktasi 'Sliding Rock' denilen turistik dogal kaydirak/selaleye gitmekti.
Bu gordugunuz selalenin adi Sliding Rock. Selalenin altindaki taslar cok duz oldugundan kendisi dogal bir kaydirak gorevi gormekte. Girisi adam basi 1$, olay iceri gitmesi degil, o alana gitmesi ve ordan kendini asagi birakacak cesaretin olmasi. Bakiniz ben 5 dakika sadece bakakaldim. Olay sadece selaleden kendini birakmakla da bitmiyor. Bu selale allahin daginda oldugundan, suda daglardan eriyen kar suyu oldugundan, bayagi bayagi bayagi bir soguk sudan bahsediyoruz. Yaklasik 10-15 derece en iliginda. Dedim yaptim yaptim, yapmadim bir daha ne zaman gelirim buraya. Haliyle selalenin basinda kendini bulduktan sonra geri kacacak bir sey yok. Kendini birakiveriyorsun. Ciglik ata ata selalenin altindaki kucuk ama etkili kazan catirt diye dusuyorsun. Yani baska bir deyisle COK EGLENCELI!


Insanlarin gittikce degisen eglence anlayislarini baska bir yaziya birakiyoruz hep beraber.

Burdan kampa donduk, ustumuzu degisip Hendersonville'e indik ve bir alman restoranina gittik. Ehe. Gitmez olaydik. Cok geleneksel olmasindan dolayi her bir yemegin domuz eti icermesiyle, bendeniz makarna yedim. Ama olsun guzeldi gayet. Garson da cok sekerdi. Aha, merhaba babacim. Selamlar, saygilar bu arada. :D

Kampa donmeden Walmart-Amerika'nin bimi- turunda marshmellow, cikolata ve kraker alip, biraz da kahvaltilik aldik. Kampa dondugumuzde bir guzel atesimizi yaktik, ateste kizarttigimiz marshmellow'la Smores denilen bir amerikan kamp klasigini gerceklestirdik. 
Kendilerini 1 deki gibi yapiyoruz. Tabii ki kizarmis marshmellowla. 2deki gibi mukemmel gorunusu elde edip bir sure eserimize bakiyoruz sonra 3teki gibi hapur hupur goturuyoruz.
Cok cok cok seviyoruz!

Azicik atesbasi muhabbetinden sonra yattik kaktik, sabah ritueli yaptik. Sonra kendimizi gole attik. Ben tabi bu gol suresinin bir kismini kapin on ofisinde gecirdim cunku bu onemli nokta internetin oldugu tek noktaydi. Allahtan amerikanlar hangi yasta olurlarsa olsunlar internetsiz yapamiyorlar. Just like me! 


Kampimizi toparlayip kaldirip yollara dustuk. Kendimizi nereye attik dersiniz? Aclik oyunlarinin arena kisimlarinin cekildigi Dupont State Forest! Dedik biz napip, edip bulazaaaz! Rue, Katniss, PEETA!  Ki bulduk bazi yerleri cok eglendik. Cok cok cok guzeldi. Ve burda selalenin arkasina gecme sansiniz yakaladik.

Kayalara tirmanip. asiri kaygan olup kayalardan dusmeyip selalenin arkasina surunmemiz gerekse de, bende bu son bir hafta yaptin yaptin, yapmadin senin kaybin tavri ve Katie'e de bu maceraci kisilik oldugundan korka korka o selalenin altina girdik, icinde durduk, altindan kayip kazanina atladik. Cok eglendik ama olme tehlikesi gecirmedik degil.  Iste bu yandaki selale o selale. Ustteki de o selale. :)



Burada kalkip ayni ormanda olan daha korkutucu ve yuzulmesi olan selalere dogru bir 1 saatlik yuruyus gerceklestirdik. Cidden hersey bir yana, korkutucu evet ama bu kadar guzellik cok az bulunur bence. Ya da bana yeni malum Istanbul'da gun gecmiyor ki baska bir selale. Saka saka. Sizde gorun alin buyrun. 
Cok guzel?
Cok guzelden ote, evet, muhtesem.

Ben selalerden atladim zipladim, selalerden geri donerken ayagimi burktum. Aslinda daha onceden burkup 2 hafta aircast denilen zimbirti olmadan yurumedigimden beri ilk defa boyle bir zorlayayim dedim, ehe, merhaba, zorlanmaya gelemiyormus bilek beyefendimiz. Yine acimaya basladi ama no pain no gain gencler. Siz kiskanmaya devam edins!

Burdan sonra orda burda dura dura, geze geze, eve geldik. :) Bende oturup hemen size anlatayim dedim nerelerdeydim butun haftasonu, sebekesiz, internetsiz, bol eglenceli, kahkahali.

Saka maka 8 gunum kaldi north carolina'da. Kesinlikle evim diyebilirim yani. Sariyer, kadikoy ayri ama burasi da ayri be. Cok cok cok ozlerim kesin. 

Ama sizi de ozledim.
Bir de turkce konusmayi.
Cok yakinda gorusmek uzere canlar :)
Adios!
BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle canıms...