9 Mayıs 2011 Pazartesi

ehe.Dönem ödevi.ehe.

Bugün öyle bir gün ki. Öyle böyle bir gün değil. Şimdi açıklayacağım nasıl bir gün olduğunu ve sende şaşıracaksın nasıl bir gün bu böyle diye.

Ehe.Şimdi ben edebiyattan dönem ödevi aldım. Çok güzel birde ödev konusu seçtim bademliciğimizin yardımıyla. Ama gelin görün ki. Ben düz metinlerin adamıymışım şiir beni bozarmış. Bileydim önceden keşke. Günlerdir Yahya Kemal'in Kendi Gök Kubbemiz ve Orhan Veli'nin Bütün Şiirleri ( İstanbul Fetih Cemiyeti ve YKY Yayınlarına sevgilerimizi sunuyoruz) kitaplarına gömülmüş durumdayım. Şiirler iyi güzel hoşta, anlaması zor be anam. İşte ben onları anlamaya çalışadurmanın yanısıra onları anlamış adamlar olabileceğini düşünerek araştırma yapmaya başladım. Allahtan şiir severler var yarappim. Şu an itibariyle artık tüm anlayacağımı anladım. Ödevi hazırlamaya başladım ve yarıladım sanıyorum 3 saate bitmiş olacak. Oley!

Ama bir de benim Psikoloji dönem ödevim var onu da yapacağım hayırlısıyla bir ara.

En son postumdan beri neler oldu. Hımmm. Musicday vardı o geçti ben meg'de kaldım. Şimdi adını yazardım ama zaten yeterince feysbuk sapığı vardır heralde. Gerek yok benimde eklememe. Neyse. Güzeldi. Bir ara o kötü kokan konferans salonunun arka sıralarında uyuyakaldım evet ama bir grup uyandırdı sağolsun. Allahtan bizimkilerden bir önceki gruptu ve çok beddua almadı.

Sonra cumartesi günü cerenimo ile buluşacaktım ama onun yerine mecidiköyde saçma sapan zaman geçirdim. Ayrıca mecidiyeköye küçükyalıdan gidişim varki bunu mevzu bahis etmek istemiyorum. Hep gördüğüm ama hiç bir zaman binmeyeceğimi düşündüğüm 500t'ye selamlar. Bir daha görüşmemek üzere.

Pazar günü anneler günüydü oley. Canım annemle geçirdim tüm günü babam ve ben annemin köleleri olduk o ne derse o oldu güzeldi. Annem anneler günü için oturma odasını değiştirmek istedi. Böyle bir aileyiz biz vur denince öldürüyoruz n'apalım? Pazar günümü tüm avrupa yakasındaki mobilyacıları gezerek harcadım. Başta eğlenceliydi ama daha sonra öldürücü boyutlara ulaştı. Sonuç annem hiçbirşey beğenemedi oturma odası değiştirme planları başka bir pazar gezmesine kadar ertelendi.

Türk Kültür Vakfından bir e-mail aldım bir de. Oryantasyon tarihleri, pasaport, vize, vazgeçme durumu, aile eyalet şehir okul bilgileri falan içerikli birşeydi. Oryantasyon tarihleri tüm yaz planlarımı çatur çıtır ezdi geçti. Oh. Çok güzel planlanmış bir yazım vardı. Neyse halledilecek bir şekilde diye umuyorum. Sürekli elimde takvimle geziyorum.

Sınav haftası programı asılmış ve yayınlanmış da internette. 10 Haziran da okulların kapanışı da kesinleşmiş oldu. Oh. Bir hafta bir haftadır. Ağustosun ilk haftası uçuşum olduğunu göre bir buçuk aylık güzel bir tatilim olacak oryantasyon falanı filanı hariç tabi. Herkesi çok seviyorum birde çok bir günlük havası oldu ama olsun.

Irmaccho uzun zamandır bana yazı yaz nokta. yazı yazsana be kadın. kime diyorum yazı yaz şeklinde iletiler yolluyorsun. Al sana en güzelinden yazı. Annemin yüzünü görmedin ne zamandır onunda bir fotoğrafını ve şuanda içimden geçen şarkıyı paylaşmak istiyorum.

Çok tatlı bu çocuğun sesi harcanıyor bence bu dizide hadi bakalım.

İşte bunlar benim ailem. Canlarım benim. Soldaki sarışın-çakma- annem sağdakiler de babam ve göbeği. Hehehe. Yok be yakışıklı o öyle. O göbek olmadan kabul etmezdim aileye. Biz ailecek göbekliyiz. Genetik falan olabilir. Öyle işte. Gelimizin-abimin sevgilisi- göbeği yok ama yani taş erkekler çekinmeyin ;) Neyse Öptüüm ve Aufwiedersehen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle canıms...