22 Mayıs 2011 Pazar

N'oolmuş N'oolmuş?

Üst üste post?! Vallahi buda oldu daha ikinci aydan :)
Bugün ölesiye ders çalıştım yarından itibaren iyi bir sınav haftası başlıyor. Çok hazırlıklıyım. The Glass Menagerie'deki nerdeyse konuşmaları ezberledim falan diyeceğimi sanıyorsanız beni hiç tanımamışsınız demektir. :) Tarih'e başladım 6 sayfa falan sanırım ilerledim. Bıraktım geriye kaldı 50 sayfacık. Bence hallolur.

Onun yerine bugün evde oturdum bir saate kadar. Arkadaşımla biraz dışarı çıktım bir de ne göreyim?! Hava mükemmel!! Dedim ben bu şekilde evde oturamam olamaz. Duramam dedim. Eh durmadım da... Birkaç post önce gördüğünüz anne babamı ikna edip soluğu Forum İstanbul'da aldım :)

Forum İstanbul'a nasıl gidebileceğinizi öğrenmek için buraya tıklayabilirsiniz. Ben çok sevdim çok geniş kapsamlı olmuş. Sürekli kayboluyormuş hissi yaratsa da hiç kaybolmamanız da cabası. Çok şey beğendim, bir sürü şeye baktım. Beğendim kadarından da nefret ettim. Hatta bazılarına bakmaya dayanamadım bile. Eh renkler zevkler tartışılmaz tabi. Ama ne için gittiğimi unutmadım. Claire's için etrafıma bakarken Flormar standını gördüm. Koştura koştura gittim ama istediğim renkler yoktu maalesef. Derken H&M'e gidecekken bir de ne göreyim?! Golden Rose! Bu sefer ona koşturdum, gittim. Renk paletine aşık oldum ve bu güzelleri aldım.



Hepsini çok severek aldım. Şuanda onlara bakıyorum ve içimden sevgi fışkırıyor. İlk bunları aldım sonra tatlış kız dedi ki başka ihtiyacınız var mı? İndirimli bla bla bla.. İndirimden sonrasını duyamadım tabi ben. Hemen 2 Ruj bir rimel eklendi faturaya. Eh ben alırım annem durur mu? Bir rimel bir göz kalemi de o aldı. Mutlu mesut ayrıldık o standtan.  Ah bir de Yeşil'den bir çift babet aldım. Aynı zamanda Collezione'da çok ucuza bir tişört beğendim. Ama kahretsinki sadece medium vardı. Ayrıca tişörtü tarif etmeyeceğim ve fiyatını da söylemeyeceğim. Beğenirsiniz falan. Ben almalıyım!! Anneme de görev verdim hafta içi her gördüğü Collezione da ona bakacak. Bende Kadıköydekine bakacağım. Alacağım o tişörtü.

Ben bunları yaparken saat 10'a 5 vardı ki 10'da kapanan Forum İstanbul'dan çıktım. O sırada Fenerbahçe şampiyon olmuş. Pek umrumda olmadı açıkçası-Anladığınız üzre Fenerbahçeli değilim-. Aferin diyoruz burdan tüm Fenerbahçe camiasına. Ama yarın pazartesi. Yatıp uyuyun basbas bağırcağınıza bence. Önümüzdeki cuma akşamı kutlayabilirsiniz ya da cumartesi, serbest o zaman. Sizin iyiliğinize diyorum ben. Umarım Kadıköy ve metrobüsler yaşıyordur. Yarın okula gitmeliyim sınavım var benim Psikoloji ve Dil Anlatım. Öyle işte. Öpüyorum sizi canlar. Bu arada o ojelerin tanesi 1.50 TL! Gidip standı toplayın bence.
Sii yuuu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle canıms...