13 Temmuz 2011 Çarşamba

Aptal ve Saptal

Merhaba.

Çok sık post girdim antalyadayken yapacak işim yoktu belki de. Belki de İstanbulun en işsizine bile bahşettiği karmaşadan sıyrılınca zaman buldum yazmaya bilemiyorum ama şuanda İstanbuldayım ve önümüzdeki 5 gün post yazamayacağımı üzülerek belirtiyorum.

Antalyadaki son günümde bol bol yüzdüm ve güneşlendim. Karettalar son günüm şerefine suya pislememişlerdi. Çokta güzeldi. Gece adam gibi uyumadan 4 buçukta kalktım ve hazırlandım dira 7de antalya havalimanından kalkan uçağa binip İstanbula gelmeliydim ki öylede yaptım. Her ne kadar ufaklık bıcırık kuzenim cerenden dayımdan dedemden anneannemde ve özellikle abimden ayrılmak beni üzsede babamı 2 hafta üstüne görmek güzeldi. Sanki adam son 5 senedir stabil mi kalıyor nedir? Anlamıyorum. Ama çok şeker.

Herneyse gelir gelmez Sarıyerde bir sürü olay oldu. Onları dinledim ve ne gereksiz aptal saptal olaylar oluyor çevremiz bunu farkettim. Sevmediği insanlarla çıkan insanlar. Tanımadıklarıyla düşman olanlar. Erkeklik gururu. Gereksiz düşünceler. Bir kişinin etrafında toplanan 15-20 kişi. Reis olan birinin girmesi. Tatlış bir amcanın barış çalışmaları. Herşey boş. Sevgilisine komplo kurabilitesi yüksek bir kız. Bir de çok güzel edebiyat parçalıyor. Lise zamanı arkadaşlıklar önemli olan şeyler ne tuhaf. Hepimiz ergeniz ama bazılarımız daha ergen.-evet Animal Farmı okudum daha önce söylediğim üzre-

Yarın İstinye Amerika Konsolosluğunda Vize görüşmem var. Çok heyecanlıyım. Daha sonra da Oryantasyon kampımız var. Çok şükela 4 gün beni bekliyor bence göreceğiz :D O yüzden sizden ayrı olacağım beybiler beni özleyin postlarımı gözleyin.

Wish me luck yankees.
Mucukka. BG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle canıms...