30 Temmuz 2011 Cumartesi

Awesomeness

Hola babiess :)
Çok mutluyuz çok çok çok mutluyuz.-utanmasam seviyemi düşürüp 300-500 yazıp Alors on Danse paylaşıcam- O derece mutluyuz.

Neden bu kadar mutluyuz? Bilmiyoruz. İşte bu da güzel yanı. Şimdi evet tuhaf geliyor belki ama biri dese, ki hemen desin.

A- Ali, Veli, kırkdokuzelli. Benim moralim çok bozuk.
B- Neden acaba? Anlat. Derdini söylemeyen derman bulamazmış hani.
A- Bilmiyorum ki beabi.
B- Hayırlısı.


Böyle bir konuşma hepimizin hayatında aşağı yukarı olmuştur bazen alivelikırkdokuzelli ısrarcı olur irdeler ama sonuç yoktur sonuçta bilmiyoruzdur. Ama bunu mutluluğa uyarlayınca şöyle oluyor.

A- Oğlum varya acayip mutluyum beabi öyle böyle değil ama. Taşıyo, akıyo, gidiyo mutluluk.
B- Noldu oğlum? Hayırdır. Nerden geliyo bu değirmenin suyu.
A- Valla bende bilmiyorum kanka. Durup dururken aşırı mutluyum.
B- Sen kafayı yedin abicim. Kesin he. İnsan durup dururken mutlu mu olurmuş. Deli midir nedir?


Şimdi neden mutlu olan insan deli damgası yiyor ki arkadaşım. He? Neden? Ama mutluyuz vallahi yapacak birşey. Hani birde bizi mutsuz edebilecek bir sürü şey varken.

Mesela;

  • Amerika'ya gitmeme kalmış şurada bir kaç gün. (Tam olarak 6 Ağustos 12.15'te kalkıyor uçağım) Dolar aldı başını gitti. Çok üzülüyorum.
  • Harry Potter bitti. Gitti çocukluğum. Röportajları falan izliyoruz işte şimdi. Herkesin içi parçalanıyor.
  • Eh Amerika'ya gidiyoruz da tüm sevdiklerimizle odamızla gitmiyoruz heralde. 23 kiloluk bagaj sınırına ne kadar doldurursak o kadarıyla gidiyoruz.
  • Laptop'umun camı kırıldı. Annemin bana alışveriş için açtığı limitin içinden haybeye 165 lira gitti. 
  • Bir sürü insan var son kez görmek istediğim 1 sene sonraya kadar. Ama ya istanbul dışındalar ya da uymuyor bir türlü.
  • En yakın arkadaşlarımdan biriyle haaala konuşmuyoruz.
  • Daha alalı bir ay olmamasına rağmen Amerika'da çalışmayacağı için yeniden telefon almak zorundayım.
  • Abim ev tuttu ve ben gidemedim bile. Gidemeyeceğim de ve ben geri döndüğümde ordan da taşınmış olacak probably.
  • İstediğim valizi alamadım onun yerine annemin beğendiği valizi aldım. Bakınca rahatsız oluyorum.
  • Haybeye bir sürü test oldum yine sorunumun ne olduğunu anlayamadı doktorlar yine idare etmeye döndüm.
  • Pazartesi olmam gereken 3 aşı var.
  • Whatsapp'ım wireless dışında çalışmıyor.
  • Vs vs vs vs..
İşte böyle daha uzar yani. Cebimde sadece 10 lira kalmasını da yazardım ama cık o o kadarda demoralizing bi olay değil bence şimdilik.

Ama tabi şimdi bize bunların üstünde gelmemiz için gerekli tavsiye vermesi için über süper bir beyefendiye dönüyorum.

Alın size mikemmel bir motto. Sizi seviyorum canlar. Keşke okuyorsunuz ya birde yorum şeetseniz sevgi katsayımı yükseltseniz. Çok mutlu oluyorum biri yorumlayınca gerçekten bak.

Mucukka, 
 BG.     

3 yorum:

Söyle canıms...