21 Temmuz 2011 Perşembe

Time Flies...

Merhabalar.

Yine bir süredir postsuzduk. Kamptı oydu buydu arkadaşlarımla takılmaktı pek yazamadım açıkçası. Bir kaç kere bloggerı açtım ama yazasım gelmedi belkide ama en doğru zaman ben istediğim zaman yani.-Sanırım bu bir şarkı sözü bilemiyore-

Bazen bakıyorum 6 ay öncesine kimleri kaybetmişim kimleri kazanmışım ve kendim için ne yapmışım. Sonra farkediyorum zaman çok çabuk geçiyo be abi.

En basitinden 6 ay önceyi bırak 1 hafta önce belkide canım arkadaşlarımdan biri beni telefonda gereksiz azarlamazdı. Ya da en yakın arkadaşlarımdan biri belki daha kolay alışmak için beni çöpe atmazdı.

Açıkçası beni gerçekten sevenlerin, değer verenlerin üzülseler bile yanımda olacaklarını düşünmüştüm gitme kararını alırken. Bende üzülüyorum ama kendim için çok önemli bir şey yapıyorum. Neden anlamasınlar ki bunu? Ki her biri sadece benden 11 ay ayrı kalacakken ben hepsinden ailemden, arkadaşlarımdan 17-18 senedir kurduğum herşeyi bir bavula koyup gitmeye çalışıyorum ama suçlu benim cezalandırılacak olanda belkide. Bu kararı ben verdim. Pişman mıyım? Hayır. Hiç pişman olmadım hayatımdan, kararlarımdan. Umarım onlarda olmazlar.

Hepsini çok seviyorum. Bana gittiğim için kızanları. Bana gerçekten değer verdiklerini biliyorum ama keşke yanımda olsalardı. Son günlerimde yanımda olmalarını çok isterdim. Evet belki ben gidince ayda 1-2 kere görüşeceğiz ama bu gerçekten neden sorun olsun ki. Beni çok özleyecekler biliyorum bende onları çok özleyeceğim ama zaman nasıl uçuyor hepimiz biliyoruz. Alt tarafı 11 ay. Geri geleceğim ama herkes hayatımın sonuna kadar orada kalacakmışım gibi davranıyor.

Liseye geçtiğimde önümde kocaman 5 sene vardı. Nasıl bitecekti vahvahtı. Ama 3 sene oldu. 4.seneye geçtim ve dün gibi hatırlıyorum Kadıköy Anadolu'ya kayıt yaptırmaya geldiğim zamanı. Sanki 3 ay önce gibi ama 3 yıl önce aslında.

Umarım tüm sevdiklerim, belkide sen şuanda okuyorsun bunu ve üstüne alınıyorsun. Bilmiyorum ama lütfen zararın neresinden dönerseniz kardır unutmayın. Ben burdayım daha. 16 günüm kalmış ve ben hala burdayım.

Adios. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle canıms...