9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bazen gıcık olurum

Bazen bazı şeylere gıcık olurum. Belki daha sakin kalmalıyım ya da daha sinirlendirecek şeyleri sakinlikle karşılayabilirim ama bazen beni kızdırmayacağı düşünülen şeyler beni gıcık ediyor, hasta ediyor birilerinin suratına bir yumruk oturtmak istiyorum.

Mesela Across The Universe'de olmak istiyorumm. Böyle duvara çakayım bu çilekleri istiyorum. Jude olmak istiyorum. O kadar özgür yetenekli bazen salak. İsterse güzelim çilekleri alıp götürüp böyle duvarlara çakabilecek biri...

Bazende öylesine bir kız olmak istiyorum. Koşup Maxwell'i güzelce öpmek istiyorum oda beni öpsün istiyorum. Şu oks'ymiş ygs'ymiş lys'ymiş gibi şeylerin olduğu bu gerizekalı hayattan çıkıp gitmek istiyorum.

Yada en azından ben çileklerle duvara böyle birşey yaptığımda annem ağzıma dıtmasın istiyorum.

İnsanlar hep birşeyler ister. Bütün güzel filmlerde yaşayıp hepsinde mutlu sona ulaşmak ister. Mutlu sonda hayat dursun başka bir filme geçelim ister. Dünyada hiçbir kötülük olmasın ister. Ama böyle birşey gerçekleşse bile bundan da sıkılacaklarını bildikleri için içten içe hep heyecan ister. Onları mutlu edecek aynı zamanda canlı tutacak sihri ister. He, kimse bulamaz mı? Elbette bulan vardır. Kaç milyon insanız şurda. Ama bence bulan söylemesin kaç milyon insanın kıskançlığın yaratacağı enerji, 13.cuma da merdiven altından geçerken kara kediye bakarak elindeki aynayı düşürüp kırmaktan daha fazla kötü şans getirir bence.

Neye gıcık olurum ki ben?
Mesela;

  • X tarihi gibi İstanbul'a gelicem canlarım diyen kankamın, aslında ben kafadan attım yani büyük ihtimalle gelemem, sizde böyle aptal gibi planlar yapıyorsunuz bende izin verdim yapmanıza şimdi size bir söyliyeyim nasıl kafadan attım sizde öyle bişey oluna getirmesi olayı ve bu durumda 1 buçuk belkide 2 buçuk sene bir daha hiç görüşemeyeceğimiz gerçeğinden zerre kadar rahatsızlık duymaması beni gıcık eder.
  • Yada çok sevdiğim ve zamanımın çoğunu onunla geçirdiğim bir arkadaşım beni mentionlayarak ben tanımam, ne derse de umrumda değil demesi şaka da olsa beni gıcık eder.
  • Annemin bana söylemeden planlar yapıp sonra babamın önünde yine benim istediğimi yapmak için beni küçük düşürmesi beni gıcık eder. Gerçi sonrada açıklayınca geçti ama yine de hoş değil.
  • En basitinden en yakın arkadaşlarımdan birinin 3 senelik dostu sevgilisiyle çıkmaya başlarsa, yıllardır çok cici bir kız çok iyi dediğimiz insanın aslında bayağı bir göt ve azıcık ucundan kaşar bir insan olduğunu anlamak beni gıcık eder. Arkadaşımın düzgün adam zannettiğimiz sevgilisinin yaptığı oçliği saymıyorum bile.
  • Yanımdayken melek olup arkamdan bırbırbır konuşan insanlar beni gıcık eder. Kimi etmez ki? Hayır konuşuyosan arkamdan ağzı sıkı birine konuş. Anladık dedikoducusun ve götsün ama aynı zamanda da salak olunmaz ki be kardeşim.
Neyse kaç aydır seviyeli giden blogumu bana böyle bozduran tüm gıcıklıkların üst üste gelmeside beni gıcık eder. Umarım bir dahaki postum daha ciciş şeker ve mutlu olur. Bazen çekip gidip bir daha dönmemek ister ya insan. Ben de o bazenlerden birindeyim şu anda. Ama gitmek istediğim yer amerika, ispanya, italya, çin, japonya falan değil ben şuraya gidicem. Benimle gelmek isteyen?

See you around, handsome.(Mercedes Cortez,Vice City)
Kıps beybiler.

8 yorum:

  1. O çileklere kıyılmaz ki çok güzel görünüyolar.

    YanıtlaSil
  2. Aslında kıyılır. Bir o kadar daha çileğin olsa. Bunu yapsan sonra da bunun karşısına oturup o çilekleri yesen. Hayal kurmak serbest nasıl olsa.

    YanıtlaSil
  3. İlk maaşımla sana çilek alıcam sepet sepet.

    YanıtlaSil
  4. oha bir dakika ikinci madde bana mı?

    YanıtlaSil
  5. Hayır Mehmet Ali Erbil'e nisacım. Ayrıca sen bir gün maaş alana kadar ben çilek tarlası satın alırım herhalde.

    YanıtlaSil
  6. Ehehehehe canıms o zaman Ağustos ayının sonuna doğru çilek tarlan ve seni ziyarete gelirim. Ve Mehmet Ali Erbil senden özür diliyormuş öyle duydum been.

    YanıtlaSil
  7. hayırdır ayrıca ağustos ayının sonunda beni biraz zor ziyaret edersin. Tabi tr-usa arası uçaklar var.

    YanıtlaSil
  8. Mersinde tadımlık standlarda iş buldum :) Ama uçak biletine yetmeyebilir maaşım.

    YanıtlaSil

Söyle canıms...